sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Viikko takana

Mokasin yhden paidan silittämällä logon vinoon, tuo oli kuitenkin musta kaikkein hienoin paita muuten, joten teinkin siitä taulun. Kehykset vaan päälle ja vähän liimaa ja saksia. Jätin piruuttanikin taakse näkyviin paidan kaulusta ja logon. Jos olisi pirusti rahaa, niin olisi hauskaa ostaa isoja kehyksiä ja laittaa koko paidat kehyksiin.

Kiersin tänään kaikki kirpparit taas. Ei ollut mitään myyty, Radiokirppikseltä oli yksi kuva ilmeisesti varastettu. En ehtinyt tosin kiertää kaikkia pöytiä läpi, jos se olisi ollut jollain niistä. Joku oli jättänyt mun pöydälle pari dvd:tä jostain toisesta pöydästä, toisen olin nähnyt ja se oli kyllä hyvä. Toinen oli Herzhogin elokuva jota en ollut nähnyt ja sen ostinkin. Kiitos vain, jos joku ne sinne ihan minua ajatellen laittoi! Saattoi olla toki ovela markkinointi-ideakin, kun toi mun pöytä on aika hyvällä paikalla ja jos joku siihen pysähtyi, niin oli varmaan kiinnostunut noista elokuvistakin.

Laitoin parille muulle kirpparille lisää paitoja ja kasseja myyntiin, taisin jonkun kuvankin vaihtaa ja lisätä ja pudottelin hintoja. Laitoin kokeeksi Bonuskirppikselle pari kassia omasta mielestäni ihan järkevillä hinnoilla myyntiin. Toinen oli 5 € ja toinen 10 €. Johonkin muuallekin taisin laitta jonkun paidan jollain 20 - 30 € hinnalla, en muista enää missä ja minkä. Jos ei edelleenkään mikään mene kaupaksi, niin ei noita varmaan kukaan osta koko kuukautena. Kyselin vähän Kaukajärven Jumbossa, saisiko siellä laittaa valaistun teoksen töpseliin ja sain luvan. Täytyy nyt katsoa jos jaksan ja osaan kolvailla noita ledejä.

Bonuskirppiksen myyjä näytti pelkäävän mua. Se piti mua selkeesti aivan hulluna. Ehkä mä oonkin. Joku Kaukajärven kirppiksellä on ilmeisesti kanssa ottanut tehtäväksen informoida mua tästä asiasta. Olen niin iloinen, kun ihmiset ajattelevat parastani ja antavat ohjeita, kun en mä tajuu oikein mistään mitään.

Viikon saldo siis:
Myynti:
1 lehti: 5 €
1 kuva 2,5 € (olisi pitänyt olla siis 250 €)

Turmeltunut/kadonnut kama (minkä olen huomannut):
1 kuva

Kirppismaksut:
34 + 33,9 + 39 = 106,9 €

Eli yhteensä:
- 99,4 €
Arvioitujen materiaalikulujen kanssa summa olisi ehkä noin - 140 €. Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti