perjantai 19. maaliskuuta 2010

Hintojen laskua ja myyntimenestystä

Kävin tänään laskemassa hintoja Radiokirppiksellä ja Bonus-kirppiksellä. Bonus-kirppiksellä eivät taaskaan meinanneet suostua ottamaan rahaa vastaan (ihme tyyppejä), mutta ottivat sitten kumminkin. Joku todella oli ostanut yhden kirjan, kuten oli vieraskirjaan kirjoittanutkin. Kiitos sinulle kuka lienetkin! Niin ja jos satut lukemaan tämän, niin en tosiaan ole tutustunut Smalltalkiin, vaikka olen kyllä kuullut siitä, käsittääkseni melko dogmaattinen vanha oliokieli? Ehkä tämäkin kieli tulee vielä jonain päivänä tutuksi, kun sitä vähiten osaan odottaa.

Niin joo vieraskirjasta puheenollen, olen tainnut saada Bonus-kirppikselle jonkun vihamiehen, tällä kertaa oli vieraskirjan kynä rikottu. Täytyy varmaan alkaa käymään siellä joka päivä. Mitenkähän olen tätä ihmistä ärsyttänyt? No, vaihtoehtoja on miljoonia. Enpä taida jaksaa yrittääkään miellyttää tätä ihmisparkaa, vaikka hän kyllä varmaan ansaitsisi ymmärrystä. Raukka mahtaa elää silkassa helvetissä, kun mun kirpparipöytäkin häntä noin paljon ärsyttää.

Kaukajärvellä en jaksanut käydä, täytyy varmaan huomenna käväistä. Niin joo ja bongasin työpaikan roskiksesta yhden Keytronic-merkkisen näppäimistön. Voisin ehkä tehdä taas pari näppäinvyötä, jos saisin johonkin noista jäljellä olevista vöistä vielä tehtyä reikiä jollain. Viimeksi testatessani vyöt osoittautuivat niin koviksi, että en saanut niihin ainakaan noilla reikäpihdeillä reikiä. Mietin kyllä, että voisin testata aina luotettavaa porakonetta tähänkin hommaan. Sitäkin olen harkinnut, että voisin tehdä ehkä yhden rahavyönkin 5 sentin kolikoista. Siinä olisi kyllä vain aika iso homma, en tiedä jaksanko. En nyt tänään taida jaksaa muutenkaan paljon mitään. Sitä dvd:n polttosoftaa voisin vielä ehkä vilkaista, kun mulla on yksi vielä kokeilematta. Niin ja huuto.netistäkin voisi tilanteen taas tarkistaa jos joku olisi laittanut sinne jonkun softan halvalla myyntiin. Tai vastaavasti varaosia siihen koneeseen jossa mulla olisi softa valmiina (lisenssinumeron ja asennuslevyn olen tietenkin hukannut).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti